Қытайда басқа нарықтарда талап етілмеген өскен дәнге сұраныс бар

Бір айдан бері қазақстандық астық өндірушілер өз өнімдерін Қытайға толық жеткізе алмай отыр. ҚХР астық таситын көліктермен астықты қабылдауды тоқтатты. Ал, Қазақстан Үкіметі бұл елде қазақ астығына, тіпті көктеп шыққан дәнге де сұраныс бар екенін хабарлады. Серік Жұманғарин жүкті қабылдау мәселесін шешуге уәде берді, деп хабарлайды ҚХА ақпараттық агенттігі .
 
«2023 жылдың желтоқсан айының басынан бері қазақстандық астық өндірушілері Достық-Алашанькоу арқылы Қытайға астық жүктерін жеткізуде қиындықтарға тап болды - Қытай тарапы астықты астық тасымалдаушыларға қабылдауды тоқтатты. Уақытында түсірілмеу салдарынан астық тасымалдаушылардың айналымы баяулады, вагондар қондыру бекеттерінде жаппай жинала бастады, соның салдарынан ҚТЖ 2023 жылдың 10 желтоқсанынан бастап астық таситын көліктерге астық тиеуге тыйым салу туралы жариялауға мәжбүр болды. Достыққа арналды. Тыйым бүгінгі күнге дейін күшінде. Бұл ретте астықты контейнерлерде жөнелтуге шектеулер қолданылған жоқ», - деді ҚР Премьер-Министрінің орынбасары Серік Жұманғарин әлеуметтік желідегі парақшасында.
 
Оның айтуынша, Қытайдың қазақ астығына деген бағыты барлық жағынан тиімді.
 
Біріншісі – Өзбекстан, Тәжікстан, Түркіменстан, Ауғанстан, Иран және ЕО елдерінің дәстүрлі нарықтарымен қатар қазақстандық астықтың өте перспективалы балама нарығы.
 
Екіншіден, Қытай нарығы жыл бойы тұрақты және іс жүзінде астық сатудың маусымдылығына тәуелді емес.
 
«Бүгінгі таңда Қытай нарығында кәдімгі сатылым нарықтарында талап етілмейтін өскен қазақстандық астыққа сұраныс бар», - деді Премьер-Министрдің орынбасары.
 
Үшіншіден, қазақстандық жеткізушілерге баға белгілеуге арбитраждық мүмкіндік береді. Дәстүрлі экспорттық нарықтарда қазақ астығы үшін бәсекелестікке жағдай жасау табиғи түрде.
 
Бұл ретте С.Жұманғарин Қазақстан 2023 жылдың көктемінде Қытайға астық жүктерінің белсенді және тұрақты ағынын қалпына келтіре алғанын еске салды.
 
Нәтижесінде жыл қорытындысы бойынша Қытайға астық тасымалының көлемі 3 есеге артып, Қазақстан-Қытай серіктестігінің шекаралық теміржол өткелдері арқылы тасымалдаудың барлық жылдарындағы рекордтық көрсеткішке – 2,2 млн тоннаға жетті. Оның ішінде контейнерлерде – 1,4 млн тонна (2022 жылы 615 мың, 2 есеге өсті). Бұған дейін ең жоғары көрсеткіш 2019 жылы пандемияға дейінгі кезеңде тіркелген – 1,2 миллион тонна.
 
«Жақын арада мен Шыңжаң партия комитетінің хатшысы Ма Синруимен келіссөздер жүргізуді жоспарлап отырмын, деп хабарлады ВКС дипломатиялық арналар арқылы. Алдын ала мәлімет бойынша, Қытай тарапынан жүкті қабылдауда қиындықтар мәселесі процедуралық формальдылыққа байланысты туындаған», - деді Жұманғарин.

: Если вы обнаружили ошибку или опечатку, выделите фрагмент текста с ошибкой и нажмите CTRL+Enter
4470 просмотров
Поделиться этой публикацией в соцсетях:
Как спроектировать организацию, Или что значит систематизация бизнеса
Прежде чем приступать к систематизации, посмотрите на культуру, которая царит в компании
5 мин. 3789
The “Billions to Trillions” Charade
A growing number of commentators argue that governments and multilateral lenders alone cannot meet developing countries’ financing needs
5 мин. 2443
Уровень свободы в мире снижается пятый год подряд
Лишь пятая часть населения планеты проживает в странах, признанных свободными
3 мин. 3197
Forbes Video

Ержан Есимханов — о январских событиях, коррупции и неравенстве

Обсуждаемые в Соцсетях
Самые Читаемые

Орфографическая ошибка в тексте:

Отмена Отправить