Қазіргі таңда еліміздің бизнес өкілдерінің көпшілігі кішісінен бастап үлкеніне дейін «корпоративтік мәдениетке» аса мән бере бермейтіні айдан анық. Көбінесе бұл ұғым жайындағы түсінік компанияның миссиясы, құндылықтары және принциптері деңгейінде шектеліп қалады
Қазіргі таңда еліміздің бизнес өкілдерінің көпшілігі кішісінен бастап үлкеніне дейін «корпоративтік мәдениетке» аса мән бере бермейтіні айдан анық. Көбінесе бұл ұғым жайындағы түсінік компанияның миссиясы, құндылықтары және принциптері деңгейінде шектеліп қалады
Қазіргі таңда еліміздің бизнес өкілдерінің көпшілігі кішісінен бастап үлкеніне дейін «корпоративтік мәдениетке» аса мән бере бермейтіні айдан анық. Көбінесе бұл ұғым жайындағы түсінік компанияның миссиясы, құндылықтары және принциптері деңгейінде шектеліп қалады